zaterdag 31 juli 2010

Santa Monica

Met een dubbel gevoel namen we vanochtend afscheid van Deer Park. We zien natuurlijk gigantisch uit naar de motorreis, maar zullen Deer Park en de bewoners en gasten daar ook vreselijk missen! Gisteravond hebben we nog gezellig met een stel van hen zitten kletsen bij de bar.
Om een uur of 9 vertrokken we en na een kop koffie bij de Starbucks in ons 'vaste' winkelcentrum (Falcon Ridge in Fontana) reden we over de Interstate 10 naar Santa Monica...

...waar we de ruim 100 jaar oude Pier bekeken:


Na de pier reden we naar Venice Beach. We hadden beter de bus heen en terug kunnen nemen. We konden nl. voor maar 7 dollar de hele dag aan het strand van Santa Monica parkeren, de bus is ook heel goedkoop en in Venice Beach lukte het ons niet om een betaalbare parkeerplek te krijgen. Dan maar geen maffe mensen kijken - want dat schijnt de 'thing to do' daar. We reden langs de kust door naar Fisherman's Village, waar we wel weer heel gemakkelijk en goedkoop konden parkeren.


We keken er even rond en reden toen nog een eindje verder langs de kust. Bij Manhattan Village (leuke plaats!) reden we naar LA Airport om de auto in te leveren. Al shuttelend - eerst de rental cars-shuttle naar het vliegveld en vervolgens de Hacienda-shuttle - reden we naar het hotel, waar we nu op de rest van de groep wachten...

1 opmerking:

  1. Hallo Feikje,
    Ik volg je nu (per ongeluk) met 2 accounts. Een van Jan en een van mij. Sorry, ik ben er niet zo handig in. Ik was eigenlijk verrast dat de 2 weken op de vaste plek alweer om zijn. Wat gaat de tijd toch snel. Ik hoop dat jullie een leuke motorreis hebben met goed reisgezelschap. Op de foto's zie ik heel wat bekende dingen terug. Geniet er nog van. Groet, ook aan Wim, van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen